Խանութ կայքերի հաջողության պայմանները

Օնլայն խանութի դիզայն
Ձևավորեք ձեր խանութ կայքը անհատական մոտեցմամբ

Մարդիկ հաճախ մտածում են՝ միայն խանութ կայք ունենալը բավարար է օնլայն առևտրի, բիզնեսի հաջողության համար, սակայն վեբ կայքը ստեղծելուց հետո զարմանում են, թե՝ ինչո՞ւ գնումներ չեն լինում, ինչո՞ւ չի հաջողում իր օնլայն բիզնեսը։

Պատճառները շատ են։

Ինտերնետը վաղուց սկսել է սահմանել իր կանոնները ցանկացած տիպի գործունեության համար։ Միլիոնավոր նախագծեր են պայքարում լավագույնների շարքում լինելու համար։ Եվ այդ պայքարի ընթացքում ձևավորվել են որոշակի սկզբունքներ, որոնց անտեսման դեպքում դուք պարզապես կորում եք այդ անհատակ օվկիանոսի մեջ։

Եվ այսպես, ելնելով այդ յուրահատկությունից, այստեղ կշարադրենք որոշ կետեր, որոնք կենսական են ցանկացած օնլայն խանութի հաջողության համար։

1. Բրենդինգ

Յուրաքանչյուր խանութ կայք պետք է ձգտի բրենդ դառնալ։ Եթե այդ ձգտումը չկա, ձեր ապրանքները պարզապես լցված են կայքում, ապա այցելուի համար դուք երբեք յուրահատուկ չեք դառնա։ Դուք կլինեք ընդամենը միլիոնից մեկը։ Ինչպես որ կմտնեն ձեր կայք, այդպես էլ արագ կմոռանան ձեզ։ Դուք անընդհատ ստիպված եք լինելու դիմել գովազդին, որ ձեզ չմոռանան։

Եթե ձգտում եք առանձնանալ մյուսներից, որ հաճախորդը հիշի ձեզ, ուրեմն

  • Համոզվեք, որ ձեր բրենդն ու լոգոն հստակ տեսանելի են ձեր այցելուներին։
    • Հիմնական էջում, կայքի անվան կողքը ձեր լոգոն պետք է շողշողա։
  • Ընտրեք այնպիսի դոմեյն, որը ասոցացվում է ձեր բրենդի հետ։
    • Երբեք մի օգտագործեք օրինակ՝ onlineshop, shopkayq և նմանատիպ տարբերակներ։

Բրենդային մոտեցումը կավելացնի հաճախորդների վստահությունը ձեր նկատմամբ։ Այն կավելացնի ձեր բիզնեսի ճանաչելիությունը թե օնլայն, թե օֆլայն միջավայրում։ Այն նաև ձեզ առանձնահատուկ կդարձնի որոնողական համակարգում։

2. Գործողության կոչ (call to action)

Հիմնական էջում հաճախորդի համար կիրառեք գործողություն կատարելու համոզիչ կոչի գործիքներ։ Այն պետք է ժամանակ առ ժամանակ փոփոխել։ Ընտրված պրոդուկտը ժամանակ առ ժամանակ փոփոխեք։

Ինչքան քիչ փոփոխություն կատարեք, այնքան քիչ հաճախորդները կայցելեն ձեզ։

3. Հատուկ պրոդուկտներ

Միշտ ունեցեք պրոդուկտներ, որոնք հատուկ են, առանձնացված, գուցե զեղչված՝ հատուկ ձևով ներկայացված։

Դա ձեր օնլայն խանութին ևս հատուկ կդարձնի։

4. Պրոդուկտների որոնում կայքում

Եթե ձեր օնլայն խանութը 20-ից ավել պրոդուկտներ ունի, դուք պետք է պրոդուկտների որոնման համակարգ ունենաք։

Մեծ տեսականու դեպքում ոմանք կնախընտրեն որոնմամբ գտնել համապատասխան պրոդուկտները։

5. «Մեր մասին» էջը

Յուրաքանչյուր մարդ սիրում է իմանալ, թե ինչ ընկերությունից է գնում կատարում։ Ովքե՞ր են կանգնած օնլայն խանութի ետևում, նրանց պատմությունը, մղիչ ուժը։ Արդյո՞ք մենք նույն արժեքներն ենք կրում։ Դա հնարավոր է պատճառ դառնա, որ ավելի հաճախ գնումներ կատարեն ձեր մոտից։

«Մեր մասին» էջը այնպես է պետք կառուցել, որ այն կապ ստեղծի ձեր թիմի և ձեր հաճախորդների միջև։

6. Գնումների զամբյուղ

Ինչքան էլ ազնիվ լինի ձեր մղումը, միևնույն է ձեր հիմնական նպատակն է հնարավորինս շատ վաճառքներ իրականացնել, և դրա ուղին անցնում է զամբյուղով, հետևաբար այնպես արեք, որ մարդիկ այն չփնտրեն։ Այն պետք է միշտ տեսանելի լինի։

7. Ներգրավում

Սոցիալական ցանցերից զատ հաճախորդներին ներգրավելու լավագույն տարբերակներից է էլ․ բաժանորդագրությունը։

Էլ․ բաժանորդներին ակցիաների մասին առաջինը տեղեկանալու առաջարկով, զեղչային հատուկ պայմաններով կստեղծեք մի բանակ, որը վայրկյանների ընթացքում կտեղեկանա ձեր նոր պրոդուկտների և օնլայն խանութի իրադարձությունների մասին։ Արդյունքում վերադարձող գնորդը իր շրջապատին էլ կբերի ձեր օնլայն խանութ։

Աշխատեք օրը 1 անգամից ավել չգրել բաժանորդներին, այլապես ինչպես ձեռք եք բերել, այնպես էլ կկորցնեք նրանց։

8. Բաժիններ

Տեսականիի դասակարգումը կարևոր է հաճախորդների համար։ Դրանք օգնում են հեշտությամբ գտնել առկա պրոդուկտները։ Դա հատկապես կարևոր է նրանց համար, ովքեր դժվար են կողմնորոշվում։

Արժևորեք բաժինների դիրքերը։

Բաժինների նկարագրությունը

Բացի այն, որ բաժինները պետք է հստակ իրենց անուններն ունենան, անհրաժեշտ է նաև նկարագրություն ավելացնել․ գեղեցիկ, համառոտ նկարագրություն, որը կարտացոլվի նաև որոնողական համակարգերում։

Միայն մեկ պրոդուկտի շեշտադրումը ընտրության հնարավորություն չի թողնում, իսկ որևէ բաժնի շեշտադրումը հնարավորություն է՝ մեծացնելու վաճառքները։

9. Տեքստեր

Պրոդուկտները պետք է հստակ նկարագրել․ բաղադրություն, չափսեր և այլն։ Այդ տեքստերը պետք է շեշտադրեն ապրանքի արժանիքները, կարևորությունը և այլն։ Դրանք կարդալով գնորդը պետք է հասկանա, որ ինքը կարևոր գնում է կատարում։

Առանց բացատրական տեքստերի պրոդուկտների վաճառքը կարող է մոտենալ զրոյի։

Վեբ կայքերը միայն դիզայն ու ծրագրավորում չեն, հետևաբար կարևորեք տեքստերը։ Դրանք կբարձրացնեն նաև ձեր օնլայն խանութի վարկանիշը որոնողական համակարգերում։ Սակայն եթե ձեր տեքստերը օրիգինալ չլինեն, այլ՝ պատճենված այլ վեբ կայքերից, ապա ճիշտ հակառակը՝ ձեր վարկանիշը սրընթաց անկում կապրի որոնողական համակարգերում։

10. Պրոդուկտի նկարները

Հիմնականում պրոդուկտի նկարները ավելին են ասում, քան ցանկացած տեքստ։

Վատ նկարները կարող են զրոյականացնել ձեր վաճառքները, հատկապես՝ եթե գնորդը չի կարողանում նկարում հստակ տեսնել պրոդուկտի մանրամասները։

Երբեմն խանութի մենեջերները անփույթ են գտնվում, և տեղադրում են ծավայլներով ծանր նկարներ։ Արդյունքում հաճախորդը երկար սպասում է, մինչև նկարը բացվի, որի արդյունքում հաճախ հոգնում են սպասելուց և փակում վեբ կայքը։

Պրոդուկտի նկարները պետք է այնքան որակով լինեն, որ մոտեցման (zoom) գործիքը օգտագործելուց հետո հաճախորդը բավարարվի տեսածով։

11. Գին

Գնային քաղաքականությունը պետք է հնարավորինս պարզ լինի։ Պրոդուկտը զամբյուղ դնելուց հետո անակնկալ գնավելացումները կարող են խափանել գործարքը։ Որոշակին բարձր գնահատված պրոդուկտների դեպքում ցանկալի է հանել առաքման ծախսերը։

Շարունակելի ․․․